Öma mandlar

Har legat och vridit och vänt mig hela natten, har sovit kanske 4 timmar. Har haft hög feber och halsen har blivit värre under natten. Jag brukar inte vara öm på sidorna när jag har ont i halsen men nu har jag så himla ont kan inte röra vid halsen.

Försöker ringa vårdcentralen just nu.

Så här låter det(de öppnar 8.00)

08.01
- "Vi har för närvarande ovanligt långa köer och ber dig därför att ringa lite senare"


Hur kan det vara ovanligt långa köer när klockan bara är 1 minut efter öppning! För helvete asså!

Kommentarer
Postat av: Marielle

Tjena! Såg att du läst Kenzas blogg. Hur ofta gör du det och varför? Brukar du läsa andra bloggar också, i så fall vilka?

2008-11-11 @ 08:32:42
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0