Nova Lund

Idag var jag och Natha på Nova Lund, som alltid körde vi fel. Vi brukar i vanliga fall köra fel på hemvägen men denna gången var det tvärtom hahah Körde av på fel avfart men trodde att vi skulle hitta rät ändå så yrade omkring inne i centrala Lund i 30 min typ hahaha

Vi beslutade oss för att käka på Max innan vi körde hem men hittade inte dit, så vi var på väg hem och helt plsötsligt ser vi Max skylten hahah Ja jag hoppade och var överlycklig i bilen haha



Detta är mobilen jag fått låna av Natha under tiden min telefon är på lagning.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahhaha snacka om att det är två ture turister på väg haha.. Men roligt har vi.. Vi blev såååå glada när vi såg max att fia häll på och glömma att svänga in.. Blev nästan en tvärnit haha

Men gott var det..

Tack för en trevlig dag kära du

2008-11-17 @ 22:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0