Mind


Torsdagar är riktiga tråkdagar enligt mig. Som ni vet är jag en sängpotatis(soffpotatis) och älskar att ha tv:n på oavsett om jag pluggar, läser eller bara slappnar av. Ja jag vet att alla säger att man inte ska ha tv:n på så mycket, men det struntar jag i, min tv är på hela tiden från det att jag kommer hem, oavsett om jag tittar eller ej.

Jag hittade Lipton's iste innan när jag var iväg och handlade halsisar. Smarrigt är det, jag tar tillbax att det smakar bättre på Espresso house.

Känner mig ganska mör just, nu ska ta och lägga mig i sängen(sitter i soffan för en gångs skull) och läsa och ta det lugnt, har känt mig febrig idag fast att pencillinet ska ta ner febern. =)


Hoppas ni har en trevlig kväll. Ses imorron!

Ps. Älskar Criminal Minds, det enda positiva med torsdagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0