Massa kul har hänt

Hahah jag kommer straffas av högre makter för jag skrattar åt andra men men

Idag när jag var på Mcdonald's och handlade, så när jag fick maten genom luckan så säger mannen "Smakar bra." haha jag kunde knappt hålla mig för skratta. kan tän ka mig att det låter tråkigt så här men att höra det var skit kul (:

Sen när jag skulle hem och lämna min mamma så hände detta

Jag - Vad bygger de här egentligen?
Mamma - Jag vet inte riktigt, men jag får gå över tunneln och över gatan för annars blir det sån omväg.
Jag - Hmmm
Mamma - Ja förra vecka så gick jag under tunneln, men så när jag kom upp på andra sidan så hade de satt såna bulmingar i vägen....
Jag - HAHAHAHA vad sa du?
Mamma - Ja det blev ju omväg
Jag - Du menar bumlingar eller hahahhahaha


Ja jag säger då det. Sen såg vi en pojke som cyklade som ramlade av cykeln när han cyklade på isen, jag vet det är fel men det var roligt, men jag hoppas han inte skadade sig ):

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du är inte klokk

Man får inte märka ord har vi ju sagt..

Men roligt låter det hahahhahhaa

2008-11-24 @ 14:23:07
Postat av: Maria

hahaha du är tossig

2008-11-24 @ 18:41:20
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0