Magen

Min mage är så känslig att det finns inte, dte är så jobbigt. Mådde skit idag men jobbade ändå för annars blir det liv i bygget, det finns inte i deras värld att man kan vara sjuk. Man har ju sina FASTA tiden (!!!)

Måste läsa en bok till vårt Litteratur semenarie i skolan imorgon.


Ahhhhh idag skulle vi ha en lektion i excell, herre jävla gud så tröga människor kan vara, man skulle kunna tro att de inte suttit vid en dator förut! (Malmö Högskola går ut på att använda datorerna jämt) JAg satt i 2 timmar och retade mig på hur tröga människor kan vara, hmm jag skulle bli lärare eller vad sa vi? haha

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jag är likadan... tillochmed när vi hade lektion i word så fattade inte folk... vad är det svåra? och du ska vara lärar till barn, de är smartare än vuxna ;)

2008-11-21 @ 14:34:28
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0