Lediga lördagen

Imorse var jag på Moltex utförsäljning, där var extremt mycket folk, jag stod säkert i kö i en timme, men dte var värt det nu när jag tittar på de fina gardinerna jag fixat ihop hehe


Nygjorda gardiner med vinrött sidenband

Sen skulle jag med Natha när hon skulle tatuera sig, efter det var det tänkt vi skulle till Danmark. När vi kom till studion hade han bara tid vid 17.00 så sa vi att eftersom det var sånt skitväder (regn) så kunde hon lika bra tatuera sig idag så sticker vi till Danmark en dag då vädert är lite trevligare (:


Före


Under tiden-roliga grimaser hehe


Efter

Vad tror ni tatueringen föreställer eller vad tror ni den ska föreställa?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0