Jag är i Spanien?



Detta är jag idag, mitt linne hade knycklat till sig under tröjan och jag orkade inte fixa det, men ni ser på ett ungefär min mjukisklädsel idag hehe

Kom nyss hem, har varit hos farfar och städat.

Imorse när jag inte var i skolan, så skickade Moeeza ett sms, så här stod det.

Moeeza - Var e du?
Jag - I spanien.

Sen svarade hon aldrig, så jag körde till skolan och skulle vara med på inlämningen av vår excell uppgift, men ingen var där så jag ringde Moeeza.

Jag - Hej
Moeeza - Hej, var är du?
Jag -I skolan, på 4:e våningen i datasalen
Moeeza - Men är du inte i Spanien???

Hhahaha hon trodde på 100% allvar att jag var i spanien, hahah skulle inte åkt någinstans utan att berätta det. Så nu tror gruppen att jag befinner min i Spanien, tyvärr är jag fortfarande i Malmö hehe



Kommentarer
Postat av: Maria

hahah ahh moeeza. du får hälsa henne från mig!

2008-11-28 @ 17:20:23
URL: http://mawiia.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig helg! :)

2008-11-28 @ 17:25:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0