Hemma igen

Ja då har jag varit hos doktor nr 2 oxå.

Kom dit och han började ställa frågor och lite sånt, sen känner han på halsen och säger att jag är svullen, men ber mig gå bort till provtagningen för att göra KLÖKPROVET, ahhh hatar det håller på att spy varje gång(en gång om året). Han sa att det tar ungefär 15min att få svar på provet.

Så gick jag till provtagningen och satt och väntade, efter en stund kom läkaren dit och gick in i provtagnigen och kom ut med pinnen man plågar människor med, och plågar mig ute i väntrummet haha

Sen kommer han ut 2 min senare och säger att min hals kryllar av streptokocker, snacka om att det måste vara fullt om det bara tog 2 min att se det haha, så nu är det konstaterat jag är ett vadrande virus haha

Fick pencillin och inflamationshämmande.

Har tagit mina första tabletter nu när jag kom  hem så jag får se hur lång tid det tar innan jag mår lite bättre iaf =)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha fint att du fick sitta ute i väntrummet och klökas. krya på dig!

2008-11-11 @ 18:01:48
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0