Halka

Hahha jag bara älskar detta vädert vi har nu, att kunna slira med bilen ute på det hala underlaget och frysa fingrarna av mig på morgonen då jag skrapar rutona på bilen. Love Love Love!




Jag älskar skräckisar men blir livrädd av filmer som till exempel, Emily Rose - exorcisten (kanal 6 ikväll) Saker som man inte vet så mycket om, men som jag tror kan hända. Råkade slå på kanal 6 och såg just utdrivningen av Emelie Rose och efter det har jag inte vågat resa mig från sängen haha Håller på att pinka i brallan, men det kan inte hjälpas, jag reser mig icke förrän Koko är hemma igen och vem vet när det blir (: Han är iväg med grabbarna och firar en kompis som fått barn.



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahaha inte bra och kolla på sånna saker..

Kolla nu under sängen och i alla vrår.. Så ingen demon hoppar på dig BUUUUHHHHUUUUUUUUUUUUUUUU hahha

2008-11-23 @ 00:14:14
Postat av: Maria

jag älskar skräckfilmer jag med... men se då för fan inte one missed call. så himla värdelös. vi satt mest och skrattade åt den. totalt urdålig!

2008-11-23 @ 15:27:35
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0