God morgon

Ja idag är en god morgon trots allt jag måste göra haha


Laktosfri yoghurt, fullkornsflingor & lingondricka

Ja idag blev det frukost, jag brukar inte kunna äta frukost, det ligger inte i min natur haha Jag provade att köpa laktosfri yoghurt, fast jag i vanliga fall inte tycker om yoghurt, detsamma gäller denna så jag ska nog återgå till min vanliga laktosfria fil istället (: Sen vet jag att man inte ska dricka saft till frukost, men nu är det på detta sättet att jag tycker om det! haha Jag är en tvärtemot kärring så det så ;)

Jag ska trycka i mig frukosten, sen ska jag bege mig mot en förskola och hjälpa dem att dokumentera barnen lite, sen bär det av mot farfar där jag ka städa lite. har ju varit sjuk så jag har inte kunnat hjälpa honom på 1½ vecka.


Just d, sen i eftermiddag ska jag iväg och bada med mitt mentorsbarn. Det var 100 år sen sist jag badade på ett badhus.


Kommentarer
Postat av: Maria

ah va du ränner runt!

2008-11-26 @ 16:36:53
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0