Formatera

Nääää jag vill inte formatera min kamera! Kan inte lägga över några bilder till datorn eftersom den fått för sig att den måste formateras! Störigt.

HAr varit en dryg dag idag, matteföreläsningar från 9.15-16.00 sen åkte jag iväg och träffade mitt mentorsbarn. Det var bestämt att vi skulle till Lund och bada men jag kunde ju inte och dessutom ville jag inte köra till Lund om det nu skulle slå om och bli halt som satan pga snön och det kyliga vädert som hittade till Malmö idag, ÄNTLIGEN!

Har plockat undan här hemma nu och sitter och har en småirriterad mage. Vet inte om jag ska ta och köra till Ica Maxi och shoppa loss på något gott =)

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0