Födelsedag

Ja jag fyllde år i Augusti och fick då pengar av moster Anki. Igår fyllde min kusin Fredde år, så han fick paket idag och min moster Nilla som fyllde år i augusti fick oxå paket eftersom hon var i Thailand då hon fyllde år.

Vår paket till Fredde var en värsta historia som jag hittat på med min livliga fantasi haha

1 liter Absolut Vodka, 1 paket kondomer, 1 paket tuggummi

När man fyller år, då ska man fira och varför inte med Absolut Vodka, när man då druckit så kan man få till det och då behövs kondomer, men för att kunna få till det bör man lukta gott(och inte sprit) därav paketet med tuggummi haha

Kommentarer
Postat av: Sara.

Ha en jätte trevlig kväll:)

2008-11-15 @ 21:27:36
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: Svea

hahahhaha det kan fredde behöva hahahhaha

2008-11-15 @ 21:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0