Dåligt samvete

Jag har dåligt samvete över det som hände igår, jag vet att det inte är mitt fel eftersom det inte ska hända om man håller rätt avstånd, men eftersom han mannen betedde sig som han gjorde igår så har jag extremt dåligt samvete. Jag vill inte sätta mig i bilen och köra vill helst bara knalla bort till busshållsplatsen och åka buss.


Detta var klädseln som upplevde krocken :P


Min älskade ratt som lyckades väja undan bilen framför

Sorry för tjatet men det gnager inom mig att det är mitt fel måste skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: Maria

du ska inte ha dåligt samvete för nåt som någon annan är ansvarig för! klart han ville ha en annan syndabock än sig själv, men det ska inte bli ditt problem! han var ett asshole och du hamna i hans väg :(

2008-11-05 @ 16:54:56
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0