Beslut över mitt huvud

Japp niu är jag hemma igen från förskolan. Det var sista gången och det känns lite tråkigt, men bättre för mig pga allt jag har att göra i veckorna hehe

När jag kom hem ringde natha så här lät det på ett ungefär (man får inte märka ord!)

N - Jag & Josse har kommit på vad vi ska göra på nyår
Jag - Jaha okey :S
N - Ja typ jag och Josse snackade och vi ska ockupera ditt hem, vi ska klä upp oss "från tå till topp"(som Josse så fint hade uttryckt det haha), vi ska laga middag, sjunga singstar, spela Buzz, supa skallarna av oss, sen när klockan blir 00.00 så ska vi gå ut och önska ditt område Gott Nytt År.
Jag - Jaaaa va kul
N - Ja jag tänkte jag skulle ringa och berätta vad vi bestämmt eftersom vi ska vara hos dig


Hahahha Kul Kul Kul ska detta bli (det roligaste är att man inte behöver sjunga för att vinna Singstar det räcker man nynnar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0