Avdomnad

Ja idag var jag då hos tandläkaren, jag tog för en gångs skull bedövning så tandläkaren ska kunna arbeta fritt utan att ha mig vridandes i stolen.

Jag bokade tid pga en tand sm isar och som tidigare varit lagad, men det var icke den hon fixade märkte jag nu när bedövningen fösvunnit. HOn lagade 2 andra småhål. Jag låg 1 timme och storgapade så nu har jag såååå extremt ont i käken.
 Käften var avdomnad i 3 timmar sjukt, jag hade inte ätit frukost så jag fick inte i mig något förrän 14.30 typ.

Det isar mer i den tanden jag ville ha lagat än vad det gjorde tidigare, det isar så mkt att det vattnas i munnen på mig, bläää Måste ringa dit till dem imorron.

Nu ska jag hoppa in i duschen för jag känner mig stel i nacken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0