Tuppen gal i granens...

topp... det är vad de påstår iaf haha

Nu ska det upp några bilder från helgen, men en massa roliga citat! haha

  köpte ett par nya skor nu i veckan :D Jag fick natha till att köpa likadana så jag slipper vara en långben själv hahah. Men det var en process här har vi de olika modellerna vi seriöst satsade på att köpa :P

     Dessa tyckte jag absolut att hon skulle satsa på men hon vägrade hmmmm???

 Dessa självlysande skor förbjöd jag henne att köpa eftersom de inte hade någon klack! haha

 Vi var inne på Håkanssons på Gustav(Malmö) och skulle finna ett par skor, vi går förbi hyllan med gympadojjor och Nathalie bara ploppar ut med kommentaren " Auuwwww kolla tuppen" hahhaahaha Den som inte hörde det i just den stunden kan inte fatta men den var FRUKTANSVÄRT råååååligt! :D

 Jaaaa det är vi från våra bästa sidor! Det är så här vi är som personer, roligare får man leta efter!

Sen har jag min triumfbild! (Natha kommer ringa mig så fort hon ser att jag lagt upp den och sen anmäla mig till hälsovårdsmyndigheterna för trakasserier!) hahaha

 De skorna vi köpte ska man INTE ha när det är varmt haha Man simmar i dem fast det är ett AC hål där framme vid tårna haha
Vi väntade på bussen som skulle ta oss till Bakfickan, när Natha börjar rota i sin väska.
Vår konversation.
Natha -Ahhh nä jag glömde handduken där hemma(besviken).
Sofia -Vilken Handduk?
N -Den jag skulle torka mina fötter med.
S -Torka fötterna?
N -Ja man glider ju bara runt med fötterna i dessa skorna, jaja jag får väl ta min scarfs då.

Hhahahahaha är hon inte helt underbart rolig eller vad!? hahhahaha *SMACK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0