It's been a while...

Har en del att göra i skolan, så har inmte riktigt haft tid att skriva. Skrev en salstenta förra veckan och nu håller jag på att skriva en hemtenta, det tar på krafterna...

Har inte hunnit göra annat än plugga och jobba faktiskt.

i går natt så kunde jag inte sova, låg vaken från 3-7 på morgonen, någonstans vid 4 halvsätter sig Koko upp o säger, jag måste raka mig hahaha hur ska man kunna hålla sig för skratt! hahah Yrpanna, men man ska inte kasta sten i glashus, jag är MYCKET värre. Snackar jämt i sömnen :) haha

 Somriga fötter, m en röda tånaglar. Första gången i min livstid  jag målar dem i den färgen haha tar tid att vänja sig haha

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha. henrik brukar sätta sig upp i sängen i panik och leta efter småkryp under täcket. crazyman

2008-05-30 @ 14:42:56
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0