Imorse beslutade...

...jag mig för att klippa topparna och färga min utväxt.

Jag letade upp numert till frissan och fick tid redan idag vid 14.00. Som vanligt var jag sen, men jag hann precis i tid haha
Så här är det med min kära frisör. Varje gång jag är hos henne så ångrar jag mig, eftersom hon är så hårdhänt och oförsiktig, jag är inte ömhårad i vanliga fall men när jag är hos henne så blir jag det. Jag är rent öm i hårbotten varje gång jag varit där. Jag retar mig varje gång jag är där och får spel, jag ä'r aldrig nöjd direkt efteråt, det tar typ 2 dagar och sen är jag nöjd haha ja wierd. Sån hatkärlek haha

Hon frågade hur mkt hon skulle klippa och visade ungefär 5 cm så sa jag lite mindre haha men nu efteråt känns det som hon klippt 10cm istället haha fy fan. Jag vet det behövdes men herre gud mitt hår ;)

Har inga bilder, men dte kommer hoppas vi :P


Kommentarer
Postat av: Maria

ah dåligt med bilder på senaste tiden. vad är det för trams? :D

2008-05-15 @ 00:00:53
URL: http://mawiia.blogg.se
Postat av: Maria

jag tränar på friskis :P

2008-05-15 @ 10:20:59
URL: http://mawiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0