Have I told you...

... lately that i love you! Ngt man borde säga oftare till människorna runt omkring sig...

Idag har jag jobbar 11-16, det var helt okey faktiskt. Sen kom vi hem och slappa en kort stund innan jag fick min vilja igenom, en promenad och glass stod på listan haha :D CALIPPO LOVER NO.1!!! hahha Äter minst 5 i veckan haha(kommer tröttna snart)
Sen stack vi ut i stan o skulle käka på en pizzeria vi aldrig provat förut haha blev en rundtur innan vi bestämde oss för en pizzeria vid kronborg,,, mmmmm smarrrrrigt! Jag tyckte inte att tomatsåsen var så god (blev kallas perfektionist) ja vadå då haha om  man inte gillar tomatsåsen så bloir automatiskt inte pizzan god enligt mig haha. Men de andra gillade pizzorna. Det som jag gillade med dem var att de var så fettiga att de glänsde mumsfilibaba!"


Hoppas ni firat er mor idag!

Jag har tyvärr jobbat och sen var modern min inte hemma, men imorron så ska det firas! Har bestämt mig för den perfekta presentensom jag vet hon vill ha! :) Allt för lilla mamma vetni :)

Ha en underbar söndagskväll eller natt ska jag väl säga. Jag lär däcka snart kan jag säga :) Bolibompa är slut för länge sen haha

 En ovårdad bild på mig i en underbar frisyr hahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0