Anmälan...

till salsakurs? Har redan gått en sådan, men inte dansade jag på Cuba Café igår för det! Nä jag satt bra i min barnstol, fast lite ont i rumpan fick man allt...

Jag, Natha, Josse och Amra skulle dra till Cuba Café igår, de skulle hem till mig först för att ta en drink eller fem.
Men när man ska ut med Amra så är det lååååång väntetid. Vi sa 21.30 men Amra var klar 23.00 haha så Josse satt hemma själv och shotta turkisk peppar som var stark haha och jag och natha tramsade mest hemma hos mig, eller JAG tramsade haha

 Psyket nästa eller...
 ...ingen mer alkohol hhah


 Natha satt och chattade med ------->


        På väg till Cubaaa....


 Party prinsessa!

  Josse och Amra haha

När vi kom in på Cuba sa alla tre "Ahhhh men vi kan inte dansa salsa!" men jäklar ta m ig vad de dansade när vi var där hahah LÖGNARE! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0