50-års fest,,,,

Jaa fredags fyllde min moder jord 50 bast :) Wunderbar! Det var en tuff dag för mig eller från i torsags iaf hehe. I torsdgas balkde jag från 19-01 och i fredags tvättade jag 7-10 och bakade samtidigt! Sen körde jag till mamma med sakerna. Var med henne till 16.15 sen körde jag och jobbade 3 timmar, sen var jag tillbax och firade igen haha

 Första foto besöket, jag sa att vi fick ta ett nytt för hon såg ut som en uggla haha


 Andra fotot, här upprepar hon ordet uggla därav minen hahah

 Tredje gången gillt? hahah Mor och dotter iaf? Är vi lika?


  Hälften av mina bakverk, hade ungefär dubbelt så många cupcakes till och 2 stycken 3 timmars tårtor hahah


 Ngt jag hade väldigt roligt över är dessa ballonger haha jag undrar varför? Lättroad eller vad :P


 Ahhh man lyckas nästan aldrig att få ett bra foto på oss ihop, för han gäller på blixten i vår kamera hahah antingen blundar han eller så håller han handen för huvudet och ser sur ut haha

 Allt fint mamma fick på sin dag! Massa massa blommor haha Vi gick 4 personer i 2 omgångar för att få upp allt i lägenheten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0