Sovmorgon innebär....

...att vakna 8.00! *ångest* Räcker med ett minimalt störmoment så vaknar jag, jag var inte sån förut, då kunde jag sova hur länge som helst =(
Jaja det var inte meningen att klara så här på morgonkvisten ;)

Eftersom jag vaknade så tidigt så beslutade jag mig för att baka! haha jag vet crazy

Hallonssfyllda muffins med philadelphia ost mmm har ännu inte bestämt mig om jag ska göra frosting till dem, men det skulle kanske väga upp de sura hallonen...

   
Förberedelserna

 
Riktigt smarriga, jag har redan hunnit trycka i mig en och tillpåköpet få en andra gradens brännskada på tungan hahah

Kommentarer
Postat av: Maria

du är då en riktig husmor!

2008-06-19 @ 23:33:37
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0