Romance...

haha javisst...

Idag var jag o hämtade sängen från Ilva =) Men jag kunde inte köra hem den direkt, för otympliga förpackningar. Lånade skåpbilen på koko's jobb o körde o hämtade den o lät den stå där. Sen när Koko skulle hem från jobb blev han och sängramen körd av de som brukar transportera till dem =)

 Insidan haha
 Sidan på bilen, ingående ska ni få se vad jag kört idag! Tog mig 30 min att samla mod hahah

När jag väl kom hem, så började jag fixa i ordning där hemma för det kommande projektet, den egentillverkade sänggaveln åkte in i datarummet till den sängen...

 Jag har haft mina böcker och lite annat under sängen i förvaringslådor från ikea, men jag bytte sängben nu när jag flyttade översänggaveln, så nu får de inte plats undertilll, var ska jag göra av dem nu då? :S

  
Jag håller på at ta bort strukturen jag satte upp när vi flyttade in. för att istället måla en vit rand längst med taket/väggen. Extremt jobbigt att få ort och man river med halva tapeten...
Jag höll på o kämpa som ett djur när en spindel helt lötsligt anfaller mig :O Fiiii fan som jag skrek hahah vägrade fortsätta, så jag sa till Koko att han fick göra det när han kom hem =) Så vår fördelning blev, Sofia skulle sätta ihop sängramen o han skulle dra ner skitet.


Fortsättning följer med sängramen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0