Resultat av tenta...

Idag var jag och tränade för första gången på 2 år haha grattis mig! Är så j.-la otränad men det gick bra. Ska prata med en personlig tränare på onsdag för jag har lute saker som ska bättras på kroppen haha. Jag vill nå mitt mål inom 1 månad så jag får se vad han eller hon säger när jag ska dit på onsdag. Kommer ge allt om juag så ska träna 7 dagar i veckan o ha träningsvärk 24 timmar om dygnet hahah =)


Fick resultatet av hemtentan idag med, GODKÄND! Hur gör man nu då? Jag tränade idag och vill ju fira mitt tentaresultat, men utan sötsaker hmmm hur gör man???

Kommentarer
Postat av: mamma

duktigt ang tentan

kram

2008-06-10 @ 22:08:25
Postat av: Maria

du är grym du!



jag har för mig att jag har svarat men jag kan ha fel :P jag tränar iallafall på friskis & svettis!

2008-06-10 @ 23:32:59
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0