Fortsättning...

  MYSPYS!!!  SÅ här ser det då ut!

  Ja här har jag då satt in alla delarna som de ska vara...
 Dammsugaren i högsta högg pga all jäkla frigolit!
 Pallarna är lastade med viktiga tillbehör, som skruvar och dylikt.
  Jag hann ha mitt vanliga ansiktsutryck innan han tryckte av haha
  Jag råkade slå fingern rakt in i väggen så nageln sprack rakt av på mitten(AJJJJJJ!!!!) Tro inte att det är något ovanligt har nog gjort samma sak minst 6 gånger!
  Nu börjar det likna något! =)
  Huvudgavel :) 
  SÅ hä trevlig ser det ut i lägenheten! Kartonger ocg frigolit ÖVERALLT!   Mmmmmmmm mysigt! Vill bara gå och sova =)

Min kära fiancé gick iväg för att  titta på fotbollen hemma hos någon annan eftersom det är så tråkigt att titta själv pfff vilken diss till mig haha
Vår konversation 1 minut innan han går.
K - Lägg inte i madrasserna i sängen själv
S - Varför d?
K - Jo för jag vet att du kommer göra det annars, vänta till jag kommer hem så gör vi det ihop.
S - Mmmm oki (yeah right!)

Hahah känner denna människan mig väl?! hahah själsfrände haha

Som ni ser på bilderna så kämpa jag ner madrasserna själv! haha =) BRAVO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0