Åter igen...

...söndag! Ja denna veckan har jag arbetat HÅRT, måndag-tisdag-onsdag-torsdag-fredag-lördag-söndag mmmm flitig som en liten myra är jag minsann, denna vecka som kommer är inte heller så nådig vill jag säga hmm ska hinna med att jobba o fixa massa saker till semester resan =) 17 dagar utomland jaaaa inte helt fel kan jag säga.

Idag arbetade jag till 16 sen var det snabbt hem o duscha, sen bar det iväg till Fredde/Marijana/Aleks för att önska Marijana & Aleks en trevlig resa o äta lite god grillad mat =) haha Ja de åker imorron o är borta en hel månad lyckos! Men vi ses där nere så det var inget sad moment hehe

 En partyglad midsommar Sofia haha


Kommentarer
Postat av: Sofia

AHHHHHHH ORKAR INTE FIXA INLÄGGET!!! JÄVLA SKIT HAHA

2008-06-29 @ 23:35:52
Postat av: Maria

jag lyckades läsa ändå hahaha duktigt va :D men det var lite pain in the ass må jag säga

2008-06-30 @ 13:28:09
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0