Som sagt

...jag sover såååå dåligt. Vaknade halv 8 imorse, ont i halsen o lite därtill... Bläää

Idag är min sista dag av ledighet känns lite surt med vad ska man göra, men jag ska intge jobba så mycket ändå, jobbar mest kvällar och har några dagars mellanrum mellan jobbdagarna, så det är skönt. Men jag har massa saker som jag måste fixa som jag bara har sån ångest för. Ahhh vill bort från kravfyllda Sverige, bara vinna flera miljoner så jag slipper att tänka mer o bara leva lite o ta det lugnt!

Nä nu ska jag fortsätta titta på repriserna på tv och vänta på att jag ska köra Koko & Dralle till jobb. =)



Vattenfallet vi åkte förbi på Regatan, den ligger vid restaurang "Vrelo"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0