godmorgon...

godkväll eller godnatt???

Idag har varit en intressant dag haha

Jag arbetade "flitigt" till 14 idag fick sluta en hel timme tidigare tack tack, sen körde jag med min kära mor till Bo01 för att ta en fika, jag mötte upp min älskare!  ISTE heter den mmmm har blivit besatt av espressohouse iste haha

Sen bar det hem, när Koko kom hem drog vi ner till Moosehead på lilla torg och käkade deras Moosehead hamburgare och för er som inte visste det så är jag laktosintolerant, med andra ord 10 min efter maten börjar jag som vanligt känna att min mage är sur på mig på grund av osten och dressingen i hamburgaren. Så det blir att fara hem. Blir jämt trött efter magontet så vi la oss och vilade i sängen och VOILA, nu vaknade jag pigg som en fucking j-la lärka haha Koko stack till lilla torg med hans kusiner så jag har nannat helt alena i 4 timmar.

Ja tyvärr kan jag inte motstå alla frestelser med laktos och det innebär att jämt ha en orolig mage. PISS rent ut sagt!
 NU är det bara 3 dagar till vi åker jaaaaaaaaaa....!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0