Dåligt dåligt dåligt....

....med uppdatering, men jag kan känna att eftersom jag har maximum 3 läsare per dag haha så behöver jag inte uppdatera så mycket. Sen är det ganska skönt att inte ha så många läsare för då har man inte så höga krav iheller haha =)

Har inte hänt så mycket mer än att det är 6 dgr kvar sen lämnar jag Sverige i 3 veckor jaaaaaaaaaa! När jag kommer hem ikväll så har jag jobbat 10 dagar i rad fy fan rent slut i huvet av alla siffror!

Har storstädat idag, men lär göra det en gång till innan vi åker så man kan komma hem o bara slappna av utan att känna att det ser för jäkligt ut haha =)

Nu ska jag fortsätta att titta på mina extremt intressanta serier på tv haha =)

 Minns ni dessa??? hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0