11...?

Ja varje gång jag nyser så har jag en elva undre näsan hahah usch fy fan så förkyld är jag! Äckligt fan vill bara spy haha. Jag har lite feber, näsan kittlar o rinner hela tiden, jag nyser och har flugor som är i vägen hela tiden då kan ni ana hur irriterad jag är o hur mkt jag svär hahah

Idag var jag på Sege badet o tog det lugnt i 3 timmar, sen bar det iväg till jobb en aning för sen. Tittade på klockan i hallen som stod på 15.35 men i själva verket var klockan 15.45 ojojoj jag som brukar köra 15.40 för att hinna hitta parkering och byta om, jaja 4 min sen var jag, men surt för den jag ska avlösa =)

Kom hem efter att ha handlat kebab på svalan mmm så nu stinker man vitlök på toppen av allt såklart fi fan

Imorron har jag minst 10 saker att göra innan jobb, saker som  måste bli gjorda som jag dragit mig för att göra tidigare, jaja hoppas vissa saker går vägen .

 This is me in action haha


Kommentarer
Postat av: nettan

HOPPAS du är lite bättre,ev till mobilia i

morgon(lördag). kram mamma

2008-08-01 @ 21:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0