Varför så trött?

Varför är man så trött på morgonen fast det är så ljust :( Ja vilket fall som helst så struntade jag ännu en gång i morgon föreläsningen. Men jag kan försvara mig med att jag hört han prata många gånger förut, när vi haft central fältdag i skolan :) Synd att jag inte var där för han är super!

Jajaj sen var det litteratursemenarie, kändes helt okey faktiskt. Sen var det fritt.

Jag körde och solade fast dte inte syns något hahah men det känns bättre för mig hahaha

Jag kom hem och hade så jäkla ont i nacken så jag la mig och nannade och så här såg jag ut när jag vakande

 hahhah pigg som en lärka hahah


Sen körd ejag och hämtade min kära sambo  jag körde honom till träningen och då körde jag till macken för att tvätta bilen.     

Det var tänkt att jag skulle dammsuga bilen med, men jag höll för fasiken på att blåsa bort bara jag var utomhus hahha  Som tur är var mackens dammsugare i sönder :D Lucky me!

Sen ringde min kära sambo och fråga om jag kunde hämta honom ahhhhhhhhh snacka nom att bli irriterad haha så jag sa nä (brukar allit hämta honom). Men som vanligt fick jag dåligt samvete haha så jag hämtade honom ändå fannnn är så vek med vissa saker hahah

Kom hem och krängde 8 rostade mackor, har sagt dte förut att jag är nett matvrak :) haha

Nu sitter jag och tittar på Grey's anatomy och tänkter fortsätta att göra det i ca 40 minuter till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0