Lovely espressohouse


Imorse vaknade jag klockan 8 av att det var hur ljust ute som helst. Jag tycker det är UNDERBART att våren är på väg, men hatar att det blir ljust så tidigt. Jaja skit samma, sen så hade vi en föreläsning klockan 10.15-12.00 men den struntade jag i faktiskt, för det var en föreläsare som varken jag eller någon annan uppskattar.

Så jag kom till skolan 12 och vi i gruppen diskuterade vår redovisning. Men sen när vi väl var på lektionen så hann vi inte med vår redovisning för det var för lite tid hahah Så de blir av på onsdag istället.

När skolan var slut 15.00 så lämnade jag Malmö Högskolas område i min porsche hahah Jag skulle träffa natha i stan men hon hade med sig både winnie och Josse. Så vi gick till espressohouse på lilla torg och käkade...

             

Fruktansvärt gott var det hahaha Jag käkade både en kanelsnäcka och en chokladmuffins hahah MATVRAK!


Så här kärvänliga var Winnie och Natha mot varandra hahahha

image9

Efter vår underbart fina fikastund, så körde vi till triangeln och jag och winnie köpte varsin klocka hahah En aning dyra men men, vi ärnöjda med våra köp hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0