Ledig för en gångs skull!

Ahhhh känns så skönt att vara ledig en HEL dag!  Men jag har haft en massa att göra ändå. Jag har slängt skräp på Sysav hahah hela bilen var fullproppad med saker. Helt sjukt att köra inne på sysav, när man kommer innanför deras bommar så slutar alla trafikregler att existera, där beter människor sig precis som de vill. Ganska roligt om man inte själv är där inne med bilen. Jag hade nog kunnat sitta där en hel dag och bara skratta åt alla människor hahahhaha


Ja sen körde jag runt i stan och besökte olika guldsmedar, men den jag verkligen ville besöka var mammaledig till APRIL, lagom att skaffa barn just när jag ska komma på besök! hahahah

image2


Skolan saknar dig Maria!!! hahah


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad ska du hos en guldsmed och göra?

och jag saknar inte skolan men jag saknar crazy-klassen! (vissa av er iallafall ;))

2008-02-24 @ 17:02:48
URL: http://mawiia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0