Är det söndag redan?

En söndags bloggande Soffipropp


image4


Jag vaknade nyss från en 3 timmar lång (powernap) därför ser kan jag se lite snurrigare ut än vanligt, hahhaha.



image5






Imorse vaknde jag med vetskapen om att det var jobbdax igen haha UNDERBAR KÄNSLA! Jaja jag fick jobba ihop med min kära sambo men det väger inte riktigt upp att få vara ledig. Hände inget speciellt på jobb idag faktiskt, förutom de fåtal kunder som var en pain in the ass hahaha Men jag ska väl överleva dem!  I will overcome them all!

Idag när jag satt på jobb fick jag bara ett sånt semlesug (utan mandelmassa) och sa rakt ut att innan vi åker hem ska vi handla semlor! Men vem tror ni glömmer det till det är dax att åka hem hahah Jo jag såklart, MINNET ÄR KORT MEN BRA! hahah

NU sitter vi och funderar på vad vi ska käka, lika sent som vanligt. Hmmm får fundera en stund till.

Jag kommer suga på karamellen om guldsmeden ett tag till, så ni som undrar får vänta ett slag till :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0