10 favoriter ...

10 favoriter:
Dialekt:
Den dialekten som han Ola på tv har
Mat: Ingefärsgryta
Låt: Another year has gone by - Celine Dion
Tecknad figur: Donald Duck
Sport: Konståkning
Komiker: Han med Archmed the dead terorrist ( "Elooooo")
Veckodag: Strunt samma, bara jag är ledig (dvs ingen helgdag)
Glassmak: Päron
Soloartist: Whitney Houston

9 för tillfället:
Humör:
Glad
Tanke: "Kan man skriva trött som humör?"
Kläder: Grå fodralklänning med svarta leggins och vita strumpor haha
Bakgrund:
En beige vägg
Känsla:
Hopplöshet
Tid:
21.19 (Men känns som minst 23.00)
Bästa sak: Min laptop
Irritationsobjekt: Det jävla kliandet (!!!)

8 första:
Bästa vän:
Susana
Husdjur: Hund
Kyss: Andreas
Piercing: Öronen (Naveln)
Förälskelse: Henrik
CD skiva: Yabba dabba doo 1 eller vad de hette
Första bil: Hyundai elantra 2001
Ord: ???

7 senaste:
Telefonsamtal: Koko
Mat: Pasulj, bröd & sarma
Dryck: Coca Cola
Biltur: Från jobb
Tv-program: Harry Potter & fången från....
Spelad låt: minns inte
Köpta klädesplagg: Knee high strumpor

6 har du någonsin...
Dejtat någon av dina bästa vänner:
Nej
Brutit mot lagen: Ja (zebralagen vetni, det är inte värre än så)
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja i badkaret haha
Varit med på TV: Ja
Varit med i tidningen: Ja

5 nej tack:
Skolämne:
Idrott
Mat: Lever
Musik: Rock
Dryck: Coca Cola LIGHT
Djur:
Getingar

4 saker...
Du gjorde igår kväll:
Käkade, lekte med barn, diskade & jobbade
Du kan höra just nu: Harry Potter på tv, tangenterna, Koko som ropar från sovrummet "Elooo" & fläkten i laptopen
Du inte kan leva utan: Coca Cola, min gigantiska plånbok, bilen & min laptop
Du gör när du har tråkigt: Grubblar, biter på mina gelénaglar, sover & läser bloggar

3 personer...
Du kan berätta allt för:
Finns bara en jag vågar berätta allt för och det är syster yster Natha (chockade?)
Du tycker om: Det är så många fler än så
Du inte gillar: Der är många fler än 3 personer

2 val:
Coca Cola eller Fanta: COCA COLA (!!!)
Hund eller katt: Hund

1 önskan:
att vinna massa massa pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0