Rethals

Ahhhh blir så lack, det känns grusigt i halsen och det gör att jag hostar hela tiden.


Vaknade imorse 6.30 av att min hals gjorde så j-la ont, upp och rota i skåpet efter halsisar. Hittade de gula tabletterna som r bedövande från apoteket, in med en i käften och sen hoppade jag till sängs igen. Vaknade sen igen runt 11, inte utvilad men men

Var förbi Media Markt och köpte en Mp3 som jag kan koppla till bilen, en bluetooth handsfree, en KAFFEKOKARE! Alla gnäller jämt när de är här hemma över att vi bara har Neskaffe hhahah, jg som inte dricker kaffe skiter i vilket, men Koko har ju blivit STOR KAFFEÄLSKARE den sista tiden, måste varit hans älskarinna som fått honom till det! Fan ta dig hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0