Lugn och ro?

Aldrig kan man få lugn och ro under natten. Jag har haft någon som stulit mitt täcke och som knuffats, ett jävla sätt!

Nu är jag iaf uppe, magen mår ännu inte bra, råttorna har dansat på bordet skulle man kunna tro, för det ser för jävligt ut här hemma haha

Idag ska jag ut och handla det sista. Skulle egentligen på bio med mitt mentorsbarn, men känner att det är för mycket som måste göras idag, eftersom jag inte hinner imorgon när jag jobbar. Hon kommer säkert bli besviken, men jag har inget val tyvärr. (eller jo man har alltid ett val, jag har gjort mitt)


Skulle bättra mig med foton, men som ni ser har det inte gått så bra med det haha



Ikväll ska det göras egna pepparkakor & biscotti, ska hinna spela bingolotto med hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0