Halvt tillbax till...

...vardagen. Idag ska jag jobba. Våra grannar ovanför har hållt på att flytta möbler sen klockan 9, det är inget ovanligt, de gör det varje morgon (!!!) Sen bankar de i väggarna när vi har fest en lördag (!!!), vi har haft 1 fest här sen vi flyttade in och då blev det ett jävla liv, men att de kan hålla på och renovera i 2 år är helt okey,,,


Nu ska jag ta och göra mig iordning så Koko inte blir gnällig när vi ska köra till jobb. Har fyllt den nya Mp3:n med några låtar ska se hur det funkar i bilen (:

Provade Bluetooth ögonsnäckan igår och den funkar kanon, ska bara lära mig hur man sätter fast den runt örat haha

Kaffekokaren provade dock inte jag, men Koko gjorde och han tyckte kaffet smakade bra, vilken tur (!!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0