Envishet,,,bra?

När jag blev intervjuad för näktergalen, så fick jag frågan vad mina starka sidor är och vilka mina svaga sidor är. På mina svaga sidor svarade jag att jag är envis. Så sa han att det kan vara en positiv sak.

Som sagt det är ingen bra egenskap hos mig. Natten till tisdagen denna veckan låg jag och Koko o snackade och hamnade i en disskusion om hur saker och tings sköts här hemma. Vi blev ovänner eller rättare sagt jag fick nog och orkade inte snacka om det mer eftersom vi inte kom någonvart och han sa e sak som han alltid säger som han vet gäör mig så j-la förbannad. Så envishet är inte en bra sak, eftersom jag varit envis/långsint och inte pratat med honom sedan dess (!!!)

Ja vad ska man säga,,,,

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhaha du e så rolig

2008-12-17 @ 21:27:03
Postat av: Maria

du, nu tar du dig samman och går och snackar med honom! haha det kommer snart ha gått så lång tid så du glömmer vad du är sur för och det känns väl inte så värt? mhm!

2008-12-17 @ 21:46:30
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0