En svacka?

Jag är allmänt trött på allt, orkar inte gå på föreläsningar, känner mig trött hela tiden. Är negativ till dte mesta helt enkelt, känns så träkigt. Ska nog ta o köpa mig några tabletter som höjer orken och viljan en aning.

Inatt/imorse vaknade vi av en jävla smäll som lös upp sovrummet och som höll i sig ett tag. Jag tänkte att det var åskan men den var öfr långdragen för att vara åska. Koko trodde att det var en bilbomb. Läste på sydsvenskan att det var ett åsknedslag i en kraftledning typ. Fy fan vilken smäll det var, sjukt var i klass som när det åskar i Miami. Galet!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej loppan friskt humör det är det som susen gör HEJA HEJA HEJA

2008-12-03 @ 20:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0