xbox360 nörd!

Ja ni läste rätt, jag har blivit en OS nörd haha innan vi åkte på semester köpte Koko Os2008 till xbox360
Så iförrgår när han inte var hemma spelade jag det. Jag tänkte att jag skulle träna på gymnastiken för att bli lite bättre än honom haha tjii fick jag haha Övningen där man hoppar över bocken är avancerad vet ni haha

 Boven i dramat är spaken jag har fingern på haha

Först ska man så snabbt man kan dra spaken fram och tillbax sen ska man trycka på en knapp 3 gånger och sen ska man snurra på spaken så fort man kan för att landa så bra som möjligt. När jag hade gjort det minst har 10 gånger i rad så kände jag hur det brann i handen o att det sved, jag gjorde det någon gång till men till slut gjorde det för ont, så jag vänder på handen o gissa vad jag fann...att huden hade rullats upp så nu har jag ett stort brännsår.

 Mitt brännsår med ett TJOCKT lager Idominsalva. haha

Måste tillägga att såret har spruckigt så det gör svin ont just nu haha men men allt för gymnastiken(nörd)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0