Nya mobilen är...

grymt bra haha men lite tung när man skriver sms har rent ont i mitt sms finger oxå haha Rent hårda nu när dne är ny, den tar jätte bra bilder med 5 megapxl

 När jag ändå ska visa hur bra bilder den tar så visar jag på samma gång vad jag bakade igår mmm Choklad muffins med chokladbitar i mmmm

 Som vanligt tvingade jag Koko att vara med på foto som ni kan se på ansiktuttrycket haha men jag är lika glad för det haha Men när han såg bilden va kommentaren denna "Ahhh så smalt mitt ansikte ser ut" med ett mega leende =)


Kommentarer
Postat av: Maria

jag ska till växjö! men var inte orolog, jag bloggar därifrån också ;)

2008-08-12 @ 20:08:13
URL: http://mawiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0