Jag har hittat den perfek...

den perfekta lägenheten som jag vill köpa! Jag vill inte bo där bara renovera lite o möblera, men inte bo där... Hmm var är alla de lotto miljonerna som jag önskat mig, vill ha en massa pengar så man kan köpa massa onödigt skit som man aldrig kommer använda ändå =) haha Sunt tänkande eller hur =P

Jag sitter och har dödstråkigt, eftersom vi köpt xbox live så sitter Koko o möter någon från andra änden av världen kul kul enligt mig. Medan jag sitter o glor igenom samma jäkla bloggar 5.000.000 gånger nörd jag vet haha

 
Nytt inför hösten är fingrarna ;)

Förresten för er som inte vet( ni 4 läsare hahha)så ska jag börja läsa mina sidoämnen nu i höst o vet ni vad jag börjar med! Ska lära mig spela gitarr så det lär bli ett jäkla övande här hemma på pappas "gamla" gitarr! Se upp här kommer en blivande artist hahah Jag kommer gå i skolan 3 gånger i veckan för att läsa mig detta från 3 september till slutet av oktober någon gång, sen är det matematik som väntar blärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0