det var ju sjä...

...lva fasiken vad seg man är med att ta foto. Har inte tagit ett enda vettigt foto sen jag kom hem, bara med mobilen o de blir ju himla bra :p haha Ska ta o köpa mig en ny mobil med minst 5 megapxl kamera :D Sen ska det fotas satan ta mig haha =)

Idag jubbade jag 3,5 timmar helt lagom haha skulle jobbat 4 egentligen men fick gå tidigare helt okey faktiskt... Sen körde jag ner o träffade Koko i stan, vi satt på Grappa o tittade på Mff-Göteborg matchen jaaa jippiiee haha det enda som jag tyckte var spännande var när målvakten o en spelade skallade vaandra o spräckte huvudena haha sen spräckte ytterligare 1 spelare skallen haha värsta acton i matchen. Vi körde hem efter första halvlek, fine by me =) Jag satte igång o lagade paj mmmmumsfillibaba mmmmm, men Koko klaga på att det var för mkt bär o att han inte kunde smaka degen haha jag som la i dubbelt så mkt bär så det skulle bli saftigt ;)

Nu sitter jag här som vanligt och har det så tråkigt så tråkigt så! Vad ska jag göra? Städa i garderoben? Yeah right det är jag för lat för haha

Ska väl sitta här o kolla tv o reta mig på att jag är så lat!

Hoppas ni får en trevlig lördagskväll för det lär inte jag ha haha =) Ska terra Mr.Koko  när han spelar WOW.

 The love of my life! Så ni slipper mina egobilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0