1 månad till jul

Hej hopp.
Nu närmar vi oss julen med stora steg. Jag är ute i ovanligt god tid och har börjat köpa julklappar. Nu när "lönen" kommer så ska jag köpa de sista julklapparna så vi är helt klara.

Lite fundersam över julklappar till Amelija, så svårt att veta vad hon "önskar" sig när människor runt omkring frågar. Vi har bestämt vad vi ska köpa till henne iaf haha Blir nog 1 julklapp från oss, hon är inte så hagalen ännu och förstår inte riktigt och uppskattar paketen, mer än att pappret prasslar och att där kanske finns något roligt inuti.
Nu blev jag shoppingsugen så imorgon ska jag ut och handla haha Antagligen som resten av svenska folket, jag har lyxen att vara föräldraledig. Oavsett när på dagen jag är ute någonstans så är det mycket folk ute, jobbar/studerar inte människor? Det är inga pensionärer jag stöter på precis och kan man som arbetslös slösa pengar hur som helst?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0