Vila vila

Idag har jag slappat. Lämnade Koko på jobbet sen åkte jag hem och la mig på soffan. Letade reda på en bra serie på ViaPlay och kollade på det. Somnade under 3:e avsnittet och sov väldigt oroligt en stund innan jag skulle hämta Koko på jobb. Insåg dock under 3:e avsnittet att jag redan sett den, ovanligt?!

När jag hämtat Koko åkte vi till IKEA för att köpa en tv-bänk till mamma som vi inte klarade av att ta själv igår. Tv-bänken kostade 500:- med IKEA familj kort just nu, ordinarie pris 1300:- snacka om vilka pengar IKEA tjänar om man kan sänka en vara med 800:- och ändå tjäna på det.


Kommentarer
Postat av: mamma

Tack till min underbara o snälla dotter, Stor KRAM

2012-05-06 @ 19:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0