Vecka 24+1(25)

Halloj i stugan.
Ny vecka och nya tag... Provar att jobba 8 timmar någon dag denna veckan eftersom jag blev dålig förra veckan. Känns sådär men jag hoppas jag ska klara av det och ändå må okej.

På torsdag ska jag till barnmorskan och det ska bli spännande. Var på lutz i helgen och pratade med den och där jobbade en tjej som är beräknad 4 dagar efter mig och hon var aningen större än mig haha. Känns konstigt att magen är så liten ännu men samtidigt skönt då jag kan röra mig obehindrat och inte har mer krämpor än det jobbiga illamåendet som räcker gott och väl. Tror knappast att det kommer ge med sig längre kommer att få stå ut till bebisen är ute, trist.


Detta och lite till inhandlades i Ullared förra veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0