Dop

Idag var vi på dop. Koko var kum haha. Allt gick bra och vi allihopa är nog lite andliga idag hehe.

Efter det lämnade jag Koko vid klubben. Sen körde jag och mamma till Burlöv C, jag köpte 2 nya par leggins, mitt favvo plagg för tillfället och det passar perfekt nu när magen börjar växa till sig.

Sen körde jag hem och slängde km tvätten 1 h sent och sen körde jag mamma till hennes vännina på Ön. Hem om och hänga upp tvätten och in i torktumlaren sen snabbt till Maxi och handla ngt att käka. Hem igen och tömma torktumlaren och städa. Upp i lägenheten och slappa 1h innan jag skulle hämta upp tvätten från torkrummet. Det var en hektisk dag, men nu är jag avslappnad, magen däremot har sammandragningar titt som tätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0