V. 29+0

Idag är jag 29 fullgångna veckor... Det närmar sig mer och mer, känns roligt men nervöst. Tycker det känns konstigt att jag inte ska gå till jobbet sen under ett tag. Det blir som en lång sommar"semester". Betoning på "semester" som inte lär ha någon lugn och ro alls haha


Sockerlösningen jag tog i torsdags gav verkligen min mage något att tänka på, inte förrän i söndags kände jag mig som jag brukar, dvs illamående hela tiden och inget annat =)

I söndags hann jag och pappa med att sätta kvartslister i babyrummet och i hallen, nu är det bara vardagsrummet och sovrummet kvar. Nu är babyrummet och hallen helt klara!

Idag efter jobb var jag rent slut, åkte till favvis Ica-Maxi och veckohandlade. Kom hem och somnade på soffan vid 17 och vaknade runt 20. MÅSTE ÄTA JÄRNTABLETTER!!! Måste få mig själv att fatta och minnas att ta tabletterna.


2/12-2011                                     23/1-2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0