Nytt försök

Igår sov jag mig igenom dagen. Somnade tidigt igår kväll och sov hela natten och det gjorde susen mot huvudvärken. Är fortfarande tung i huvudet men ingen huvudvärk.

Imorse åt jag våfflor med sylt och socker och drack massa apelsinjuice. Testet visade att mitt blodvärde är bra/normalt. Järnvärdet är för lågt, men det misstänkte jag eftersom jag inte kunnat äta järntabletterna och att jag varit ganska trött. Magmåttet är under medel men fortfarande inom ramen av vad som anses vara normalt. Hjärtslagen var bra och exakt samma som sist. Så allt fortskrider som det ska :) Hon sparkar som bara den och vrider och vänder sig, inte så kul när man mår illa för det gör illamåendet värre. Men mysigt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0